@lyssa580 (Fair warning: I kinda went overboard)
  1. Omg!!!
  2. You guys!!
  3. This awesome person just followed me!!
  4. Check it!!
  5. She's got 53 god damn lists!!!
    Static
  6. 😑😑😑
  7. And I'm gonna look at them ALL!!
    But I'll keep this list a little shorter than 50 if I can. (HAHAHAHAHA NOOOOOO WAY!!)
  8. Giphy
  9. She's a responsible adult
    Static
  10. She made this list about me and @Sim0n
    Static
  11. Also this one
    Static
  12. She did things this month
    Static
  13. HA!!
    Static
  14. She's single fellas
    Static
  15. This is just awesome
    Static
  16. I know I do
    Static
  17. Every single one of them you mean
    Static
  18. A list about America
    Static
    Coolio
  19. The first part to that second part that I mentioned above.
    Static
  20. 💜 awesome
    Static
  21. Agreed
    Static
  22. I think we all do don't we?
    Static
  23. Wow
    Static
    Why
  24. Pretty much forever
    Static
  25. Children's books are the epitome of life changing moral high ground
    Static
  26. Looks good but I've never read it.
    Static
    She made an awesome list about it.
  27. See
    Static
  28. Me
    Static
  29. What list is truly for
    Static
  30. Coffeeeee
    Static
  31. Tom hanks rules
    Static
  32. Yassss
    Static
  33. True dat
    Static
  34. Nobody knows
    Static
  35. Yup
    Static
  36. Sky porn is the third best kind of porn
    Static
  37. Home state for the win
    Static
  38. Here's one podcast
    Static
  39. Yes. Yes it did
    Static
  40. Tatummmmmm
    Static
  41. Don't know her
    Static
  42. Don't know her but she's cute
    Static
  43. I want him to be my imaginary friend
    Static
  44. This one just bugs me
    Static
  45. Ha...
    Static
  46. Zoey!!
    Static
  47. Chris pine and I could be best friends if I weren't so busy watching him in the new Star Trek movies
    Static
  48. Don't know her
    Static
  49. She was in the office and she was amazing
    Static
  50. Women love him. Guys think he's cool. Criminal minds. Nerds for the win.
    Static
  51. Gotta love Ryan.
    Static
  52. 😐
    Static
  53. Orange really is the new black
    Static
  54. Ha. I love this gal
    Static
  55. He's awesome in "New Girl".
    Static
  56. Don't know him
    Static
  57. This is a LONG list
    Static
    But it's great
  58. I'm so lost
    Static
  59. Haha... Yes
    Static
  60. I'm lost again
    Static
  61. Pretty much
    Static
  62. All of us
    Static
  63. It should be
    Static
  64. Ha I love this
    Static
  65. Woop woop
    Static
  66. She did and it was awesome
    Static
  67. She knows mine
    Static
  68. This has to be my favorite list
    Static
  69. For real though
    Static
  70. "Dialogue". I like that term.
    Static
  71. Why do you only need 6 eggs??
    Static
  72. Robin Hood was/is the best
    Static
  73. Alyssa drunk making t shirts is the best thing I've heard so far
    Static
  74. A shirt ception
    Static
  75. Someone other than me needs to suggest something
    Static
  76. Epic
    Static
  77. Elderly couples are rad
    Static
  78. I hate it when people won't reply tbh
    Static
  79. Slow walkers deserve a special place in hell
    Static
  80. Everyone
    Static
  81. I don't get concerts
    Static
  82. Isn't everyone
    Static
  83. Awesome
    Static
  84. 😝
    Static
  85. For truth
    Static
  86. 5 weeks of funnnnnn
    Static
  87. More sports stuff
    Static
  88. Bruinsssss
    Static
  89. Bob Ross is such therapy
    Static
  90. Holy shit I remember this guy
    Static
  91. Yes!!!
    Static
  92. My dad liked watching this guy
    Static
    My dad basically is this guy
  93. Calvin and Hobbes!!!!!!
    Static
  94. 😶😶😶😶
    Static
  95. This...
    Static
  96. And this
    Static
    What is this?
  97. I ask myself this far too often
    Static
  98. This is important
    Static
  99. I had more but damn it this is the maximum.
    Awkwardddddddd