i'm headed to oxford (the city) (not really the university but kinda)

🎀
  1. BUT FIRST
  2. my financial aid still aiNT CORRECT
  3. so i gotta go fight someone again! tomorrow!!
  4. honestly i say fight but i just work myself up and piss myself off only to get told to 'be patient' and like whatever
  5. THINGS I WILL POTENTIALLY FORGET
  6. my charger(s)
    i'm thinking my kindle charger
  7. one of the textbooks i checked out from my school
    bc obvi i don't ACTUALLY wanna do work
  8. toothpaste
    i have to stunt my pretty braces teeth ok can't forget that
  9. my shoes
    i don't wanna pack them? how many do i take?
  10. my cute blank fill up as you go planner!!!
    beats a what is it called? o! yes a bullet journal
  11. my phone
    i daré myself honestly
  12. THE letter
    the literal letter i will need to be welcomed into england lol hopefully i don't forget it.
  13. THINGS I WILL NEED TO BUY ONCE I ARRIVE BUT DONT WANT TO BECAUSE MY FAMILY BROKE IM BROKE....WE ALL BROKE
    why did i think pounds were weaker than the dollar lol
  14. snacks probably
    idk
  15. food
    probably idk
  16. um souvenir
    i should bc i don't wanna be a fake friend or a fake daughter/sister
  17. school stuff?
    a book perhaps a notebook? maybe?
  18. tickets!
    i wanna go 2 other places too i am in europe after all trains are in fact abundant and my favorite mode of ~transportation~
  19. bleach
    to wash the one white shirt i am taking
  20. rent a prom dress to look hella fancy for an event that may or may not come up?
    apparently that's a thing
  21. THINGS I HOPE I LEARN TO BETTER MANAGE
  22. my time
    a limited amount every day
  23. my workload
    a shit ton weekly
  24. my stress
    of which their is none YET
  25. my perceived social anxiety
    which is constant
  26. my money
    of which i have none
  27. IM all emotions but mainly nervous
    because this is brand new and definitely a learning experience for me but i hope it all works out and everything goes well and all my credits transfer and no one tries to fight me. it'll be good it'll be nice and i have no real expectations other than making it back in one piece.