Filed under: nobody cares but here I go anyway
  1. Kiss You
    35a27eaf 511e 43f8 98ad a2429a40b678
    THIS SONG IS SO GODDAMN INFECTIOUS. Consistently rewatch this to make my heart happy. Possibly the most boyband-y of all their videos, but it's tongue in cheek and adorable. Zayn sounds so good (miss u xoxo) and Zarry is ABOUND with the motorcycle and the kiss at the end. @ 2015 Zarry feel free to recreate it babes. Minus points for Liam's shaved head, but bonus points for the four nipple joke, so it all evens out.
  2. Best Song Ever
    7aa54d0d e626 4c00 9622 e69197df5d86
    I constantly talk about how I like how One Direction does stadium pop-rock so well, but the best music videos are always the fun and poppy songs. I LIKE SEEING THEM HAVE FUN, OKAY? You can bet your ass I danced along with them. This was truly a great era. (Bonus definitive ranking of the characters: Louis, Harry, Zayn, Niall, Liam)
  3. Perfect
    2c6923bf c469 4728 8934 822f2d713468
    PROBABLY NOT A VERY POPULAR CHOICE BUT LET ME TELL YOU SOME FACTS ABOUT THIS VIDEO. THIS VIDEO IS THE ONLY VIDEO ON THE INTERNET THAT HAS NOT LOST ITS ABILITY TO HURT ME. HARRY ON THAT GODDAMN BED AND IN THE SILK SUIT AND RUNNING AROUND THE HALLWAY. IT FEELS LIKE A KICK IN THE FACE, BUT IN A GOOD WAY I GUESS. THE BEST KIND OF KICK IN THE FACE. HARRY STYLES.
  4. Night Changes
    9883db2e 7dbb 4cd7 9937 15dc368ac84a
    This video is a constant reminder that Zayn Malik is maybe the most ridiculously attractive person in the world (I say that as a Harry girl, friends). The concept is so cute and yes, I would like to go ice skating with Harry Styles. Bonus game: turn off the video before all the dates turn to shit. Not really a game. Bonus feature?
  5. What Makes You Beautiful
    Afa8f30d a9e7 4813 91f1 94cbd5e5d6be
    The video that started it all. Probably not objectively the best of the bunch, but the sentimental value bumps it up at least 4 spaces. Also, they look tiny and I can't resist that.
  6. Story of My Life
    5ee52f01 3a48 47ff a0e0 5e84a82cc591
    The concept is so cute with their families. Kind of sweet that they made the lyrics literal. This song was really the start of the new era of One Direction imho. Bonus points for beautiful TMH Harry
  7. One Thing
    9a5c5c03 8ff0 4e4a 9290 0d6918df4f10
    Try to tell me that reading One Thing doesn't immediately bring to mind the 2012 era, and the dancing, and the damn catchy-ass song. Hey girl, I'm waiting for ya TO TEST THAT
  8. Midnight Memories
    77a7927f f763 4989 ab61 ab46e6390206
    LET'S TALK ABOUT HARRY'S HAIR. LOUIS IN A JEAN JACKET. ZAYN IN GENERAL. THIS IS #8 PURELY BECAUSE THIS IS THE PHASE I WOULD HARDCORE DATE ALL OF THEM IN. (also I lowkey love this song)
  9. One Way or Another (Teenage Kicks)
    5c032b7a 00dd 4286 b53f 416f0d259893
    Cute, but this is nobody's favorite video. Maybe because it isn't their song. Bonus points for cute dance moves, charitable endeavors and can I get a hell YEAH on Zayn in this video
  10. Drag Me Down
    6d09e481 e55a 457d 9991 cb8506d9472d
    Harry goddamn Styles with his damn robot and his musical runs can you calm the all the way DOWN
  11. Steal My Girl
    E0204466 5b65 41ef 9f97 88e2ff04117e
    I've heard some people who really hate this video, and I honestly get that Danny Devito's cameo is entirely unnecessary and strange, but they look like they are genuinely enjoying some of it. ESPECIALLY Niall. Also, Harry 👌👌👌 (this is a running theme)
  12. Live While We're Young
    00c133e8 a571 4a79 851f 3f6ed42103b7
    Okay, this video is cute and they seem to be genuinely enjoying themselves, but I just really hate this song. Like, with a passion. So...yup.
  13. Gotta Be You
    598c5ec9 927d 4d2a 823f 585e74d1c278
    Boys...what happened? Why does this video have 177 million views, but no one remembers what happened in it? Why are you wearing those clothes? Why was everyone's hair so large? Why did the second line include the word anointed? What on Earth was the plot of this??????? (still lowkey a jam though)
  14. Little Things
    B585cb61 1070 4082 a83b 1e84a96ebd7b
    Spoiler alert: nothing happens in the video. Also, sorry, but I just really dislike this song.
  15. You & I
    Bf2e8314 eee3 49a6 9182 656d60b7b7ca
    Blasphemy. The stylist should be fired. They all look tired and sad. The concept is no concept. Whose idea was this? Fire them too.