SWEET RELIEF

whew.
  1. getting into your car and being alone after being somewhere loud and crazy
    ahhhhh, silence.
  2. pressing stop on the treadmill
    YES I DID IT NOW I CAN COLLAPSE INTO A PUDDLE.
  3. finally getting a piece of popcorn out of your teeth
    after you basically had accepted it was just permanently part of your mouth? the best. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
  4. giving into a craving
    because life is short and we're all gonna die anyway, so yeah, BRING ON THE CHOCOLATE. 🍫🍫🍫 (this is almost always immediately followed by regret but let's focus on the positive!)
  5. canceling plans
    john mulaney says it best--"in terms of instant relief, canceling plans is like heroin."
  6. finally unsubscribing from emails that drive you crazy
    BYE FOREVER, ANN TAYLOR LOFT. 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
  7. putting on sweats after a long day
    who invented fleece? let me give you several hugs. 🙆🏼
  8. getting home safely after walking home from somewhere you shouldn't have
    cool! didn't get murdered! (this one's for MY LADIEZ)
  9. when you wake up from a nightmare and realize none of that shit was real
    omg thank god i'm still not in high school and can't remember my locker combo. or where all my classes are. or that i had a test today and therefore didn't study. (does anyone else have this one??)
  10. Finally making it to the bathroom and peeing like a racehorse!
    Suggested by   @britm
  11. Taking. Off. Your. Bra. (Not sure what the dude equivalent is, but y'all are missing out. It's divine.)
    Suggested by   @jhope71
  12. Spending all day in killer heels and finally stepping out of them at the end of the night.
    Same sweet sweet relief as the bra ^^ dear god yes to taking that bra off.
    Suggested by   @ameliaville
  13. Getting into bed at the end of a long day.
    Suggested by   @lolitagraffiti
  14. Freshly shaved legs under clean sheets!
    Suggested by   @lizdonehue
  15. Opening up Netflix guilt-free after getting all your work/chores/whatever done.
    Suggested by   @mamie
  16. savasana after a tough yoga class.
    Suggested by   @aconthe47
  17. When houseguests leave
    👋🏻🚪🔑
    Suggested by   @ellaellakennedy
  18. Putting your face/body into a dry warm towel after washing.
    Suggested by   @adrilars